Wednesday, September 10

မင်းဒင် ရဲ ့သက်ခိုင်။(၃၀)



မင်းဒင် ရဲ ့သက်ခိုင်၊(၃၀)
ေအာ်၊။ ခင်ဗျား က ဆရာအတတ်သင် မှာ အရက်နဲ ့မိန်းမ အေြကာင်း ပဲ ကျေနာ်ေြပာ ေနလို ့ အလကား သင်တန်း ထင်ေန ေရာ့မယ်။ ဒါေတာ ့ မဟုတ်ဘူး ဗျ။ ကျေနာ်တို ့ ေကျာင်း ရဲ ့ေဆာင်ပုဒ်က ဘက်စံု ယာဉ်ြဖင့် တက်ကုန် နှင်အံ ့ တဲ ့။ တကယ် ့ကို ဘက် စံု ယာဉ်ကို ေမာင်းနှင် နိုင်ေအာင် ေလ့ကျင် ့ ေပးခဲ့တဲ ့ သင်တန်း ပါ။ ေအးဗျ။ ထူးြခားတာက

အဲဒီ ေကျာင်းေဆာင်ပုဒ်ကို ေရွးချယ်၊စဉ်းစားခဲ့တာ ပညာေရးဌာန က ပညာရှင် မဟုတ်ဘူး ဗျ။ ကျေနာ် တို ့အရင် ေလးငါးနှစ် ကတက်ခဲ့တဲ ့ သင်တန်း သား ကိုညိုမှိုင်း ဆိုပဲ ဗျ။
။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။
ဟုတ်ပါတယ်။ ဘက်စံုပညာေရး ေခတ်စားေနတဲ ့အချိန်ေပါ့။ တိုင်းြပည်အနာဂတ် အတွက် အေရးြကီးတဲ ့ မျိုးဆက်သစ် ကေလး ငယ်ေတွကို ဗလငါးတန် ြပည့်ဝသူ ေတွ ြဖစ်လာ ေအာင် ြဖစ်လာေအာင် ဦးေဆာင်မဲ ့ ဆရာေလာင်းေတွက ဗလငါးတန်း အရင်ြပည့်ေအာင် မနား မေန ေလ့ကျင် ့ေနခဲ့ရတာ ရတာဗျ။ ဒီလိုဗျာ။ ကေလးေတွ အတွက် တနှစ်လံုး သင် ြကားေလ ့ကျင် ့ေပး ရမဲ ့ ဘက်စံု သင်ခန်း စာေတွကို သင်တန်း သားေတွက တပံုစံတည်း လိုက်လုပ်၊လိုက်ေလ့ကျင် ့ထားရတာ ဗျ။
ဥမာ ဆိုပါေတာ ့၊ ဇန်နဝါရီလ အတွက် သင်မဲ ့သင်ခန်း စာကို သင်ရိုးညွှန်းတမ်း ခွဲြပီး ြပုစု ရံု နဲ ့မြပီးဘူး။ အဲဒီလအတွက် လွတ်လပ်ေရး ေန ့စာစီစာကံုးြပိုင်ပွဲ။ ေကျာင်းနံရံကပ် စာေစာင် ၊ ေတွ အတွက်ပါ ေလ့ကျင့်စီစဉ်ရတာ။ ဒီေတာ့ ဗျာ၊ တနှစ်ပတ်လံုး ဆိုေတာ ့ထမနဲ ထိုးတာ၊ ေလ့လာေရးသွားတာ၊ ေကျာင်းတွင်း၊ေကျာင်းေပါင်းစံု အားကစား ြပိုင်ပွဲေတွ လုပ်တာ။ စာဆိုေတာ်ေန ့ ။ အာဇာနည်ေန ့၊ စတဲ ့ရှိရှိသမျှ အမှတ်တရ ေန ့ေတွ အတွက် အခန်းအနားေတွ ြပိုင်ပွဲေတွ လုပ်တတ်ေအာင် လုပ်ထံုးလုပ်နည်း ေတွ စည်းမျဉ်း စည်းကမ်းေတွ အားလံုးကို မနက် ေြခာက်နာရီကေန ညေနေြခာက်နာရီအထိ မနားတမ်း သင်ြကားေလ့ကျင့် ခဲ ့ရေလရဲ ့ဗျာ။
။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။
ေအးဗျာ။ ကျေနာ် ့ကအစ အားလံုးထင်မှတ်မထားပဲ ေြပာင်းလဲကုန်တာေတွ လည်းရှိတာ ဝန်ခံ ရလိမ့်မယ် ဗျ။ ဆရာေကာင်းေတွ ြဖစ်လာေအာင် သင်တန်းက ဆရာေကာင်းေတွ က ေလ့ကျင့် သင်ြကားလိုက်တာေတာ ့အမှန် ပဲ ဗျ။
ပထမ ဆံုး ကျေနာ်အံ့ဩထိန် ့လန် ့မိတဲ့ ထူးထူးြခားြခား ေြပာင်းလဲ သွား တာတဲ ့သူ က ကျေနာ် ့ဆရာမ ေဒါ်ြမသီတာ ဗျ။ ကျေနာ် ဆရာမကို အြပစ်ေတာ ့မဆိုသာ ပါဘူး။ သို ့ေသာ် ကျေနာ် ့ရင်ထဲေတာ ့ တမျိုးြကီးပဲ ဗျာ။
ဆရာမ တက္ကသိုလ်ေကျာင်းသူ ဘဝက ပဲခူးတိုင်း ရဲမင်းြကီး ဦးတင်ေအာင်နဲ ့ ဇာတ်လမ်း ရှိခဲ ့တယ်၊ထင်ပါရဲ ့။ ကျေနာ်က ပဲခူးတိုင်းမှာ စီမံကိန်း တချို ့ လုပ်ေနရင် ရဲမင်း ြကီးနဲ ့အဝင်အထွက် ရှိေနတယ်။ ၁၉၉၀ ဝန်းကျင်ဗျ။ေကျာင်းဆရာကထွက်၊ အငယ်တန်း အင်ဂျင်နီယာ အြဖစ်က ထွက်ြပီး ကိုယ်ပိုင် ကုမ္ပဏီနဲ ့ြဖစ်ေနတဲ ့အချိန် ေပါ့။။
။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။
ရဲမင်းြကီးက အသည်းေရာဂါနဲ ့ ဂျပန်ေဆးရံုြကီးမှာ တက်ေနတယ်။ ဆရာမေဒါ်ြမသီ တာ က ေတာင်ငူေဆာင်မှာ ပညာေရး သင်တန်း တခုအတွက် ေရာက်ေနတယ်။ ကျေနာ် က အြပင်မှာ ြကီးပွားေနတဲ ့ အချိန်ဆိုေတာ့ ဆရာမကို သွားသွားေတွ ့တယ်။ တေန ့ ကျေနာ် က ဆရာမဆီ သွားေတွ ့ြပီး ခဏအြကာ၊ ဆရာမ ကျေနာ့်ကို ခွင့်ြပုအံုး၊ ရဲမင်းြကီး တေယာက်ေဆးရံု တက်ေနလို ့ သွားစရာ ရှိလို ့ ပါဆိုေတာ ့ ဘယ်ရဲမင်းြကီး လည်းတဲ ့။ ပဲခူးတိုင်းကပါ ဆိုေတာ ့၊ ဘယ်သူလည်း တဲ ့။ ဦးတင်ေအာင် ပါဆိုေတာ ့ ။။ ဆရာမပါ လိုက်ခဲ့ မယ်ေလ ဆိုြပီး အတူပါလာေရာ ဗျာ။
ေဆးရံု ေရာက်ေတာ ့ ရဲမင်းြကီး ရဲ ့အခန်းကို ကျေနာ် အရင်ဝင်သွားတယ်။ ဆရာမက ေနာက် ကခပ်ခွာခွာ လိုက်လာတယ်။ ကျေနာ်ေမးတဲ ့ ပဋိသန္ဓာရေတွကို စိတ်မပါ ့တပါ ေြဖ ေနတဲ ့ ရဲမင်းြကီး ဟာ ေနာက်ကလိုက်လာတဲ ့ ဆရာမကို လည်းြမင်ေရာ တေစ္ဆ တေကာင် ြမင်လိုက်သလို ထေအာ်ေတာ ့တာပဲ ဗျာ။ ဟာ။။။ ြမသီတာ ။။မင်းဘယ်လို ေရာက်လာတာ လဲ ။ သက်ခိုင် မင်းေခါ်လာတာလား တဲ ့။။။ ြမသီတာ ကိုယ်စီးကရက် မေသာက်ေတာ ့ ဘူး တဲ့ ။။ ေနာက် ဆရာမက ကိုတင်ေအာင် ရယ် စီးကရက် နဲ ့ဘာမဆို လဲ နိုင် ခဲ့တာ မဟုတ် လား တဲ ့ ။ ဘာေတွမှန်းေလျာက်ေြပာေနမှန်း မသိပါ ဘူး ဗျာ။
။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။
ေနဦး ။ခင်ဗျား မဟုတ်တာ ေလျာက်ေတွး မေနနဲ ့။ ကျေနာ် ဆိုလိုချင်တာက ဆရာမ ေဒါ်ြမ သီတာ ဟာ ရဲမင်းြကီး တေယာက်က ေလးေလးစားစား အသိအမှတ်ြပုရတာ ကို ေြပာချင် တာ ။ သူ တို ့ေနာက်ေြကာင်း အေသးစိတ်ေတာ ့ကျေနာ် မသိဘူး။ သို ့ေသာ် ဆရာမဟာ ထက်ထက်ြမက် ြမက် ရှိသူြဖစ်ေြကာင်း ၊ရဲမင်းြကီး အမူအရာမှာ အထင်အရှား ေပါ်ေန တယ်။ ဒါတင်မကပါဘူး၊ ကျေနာ်သင်တန်း သားဘဝက ဆရာမရဲ ့အေတွးအေခါ်ေတွ ကို ေလးစား အားကျခဲ့တယ် ။သူေြပာေနကျ စကားတခွန်း ရှိတယ်။။သက်ခိုင် တဲ ့။ဗမာြပည်မှာ လူတန်းစား နှစ်မျိုးပဲ ရှိတယ်တဲ ့။ တမျိုးက ထားစရာမရှိတဲ ့သူ။ တမျိုးက စားစရာ မရှိတဲ ့ သူ တဲ့။။တရားမှု မတရားမှုေတွ အုပ်ချုပ်သူေတွ ရဲ ့ချို ့ယွင်းအားနည်း ချက်ေတွကို ချက်နဲ ့ လက်နဲ ့ ေထာက်ြပတဲ ့ ဆရာမ ဗျ။ေနတာထိုင်တာ ေကာ စည်းကမ်းပိုင်းမှာပါ တြခားဌာနမှူး ေတွ က အေလးထား ရေအာင် တည်ြကည်တဲ ့ဆရာမ ဗျာ။။ေြပာင်းလဲသွားပံု များ ယံုနိုင်ဘို ့ ေတာင် ခပ်ခက်ခက် ပါပဲ ဗျာ ။
ဒါေပမဲ ့ ဆရာမဟာ တကယ်ပဲ ေြပာင်းလဲသွားခဲ့ပါတယ်။ အဲဒီလို ေြပာင်းလဲသွားတာကို လည်း သူကိုယ်တိုင် ဝန်ခံနိုင်တဲ ့အတွက် ဘာေတွ ြဖစ်ကုန်တာလဲ လို ့ညည်းမိေတာ့ တာပါ ပဲ။။
။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။
၁၉၉၃ ဝန်းကျင်ထင်ပါရဲ ့။ ကျေနာ်ေမာ်လြမိုင်ဘက်ကိုေရာက်သွားတယ်။ ကိစ္စက ေမာ်လ ြမိုင် မိုင်ဒါေဈးြကီး ကိုေခတ််မီ ေဈးြကီး အြဖစ်ြပင်ေဆာက်ဘို ့။ ကျေနာ်နဲ ့အတူ အဲဒီတုန်း ကတိုင်းမှူး ဗိုလ်ချုပ်ကက်စိန် ရဲ ့ပတ်သက်ရာပါတ်သက်ေြကာင်းေတွ လည်းပါတယ်။သွား တုန်းကေတာ့ ကျေနာ်တို ့တဖွဲ ့တည်း လို ့ထင်တာေပါ့ ။ေမာ်လြမိုင် ေရာက်မှ တြခားအဖွဲ ့ ေတွ ပါ လှုပ်ရှားေနမှန်း သိတာ။
ဒီေတာ့ ဗျာ။ ဒီစီမံကိန်းအတွက် ဘယ်သူအေရးပါသလဲ ဆိုတာ စံုစမ်းေတာ ့ ဌာနမှူး တေယာက်က ကပ်ဘို ့ ြမို ့ခံတေယာက် ကသတင်းေပးတယ်။ ဗိုလ်မှူးတင်လှတဲ့ ။ ဒီေတာ ့ လက်ေဆာင်ပစ္စည်း တေပွ ့တပိုက်ြကီးနဲ ့လိုင်းဝင်ဘို ့ ဗိုလ်မှူးတင်လှ အိမ်ကို ညဖက်ြကီး ေရာက်သွား ြက ေရာ ဆိုပါေတာ့။ ဧည့်ခန်းစားပွဲမှာ ထိုင်လိုက်ြပီး ပါလာတဲ ့လက်ေဆာင် ပစ္စည်းေတွချု ။ ြမို ့ခံက မိတ်ဆက်ေပး၊ အလုပ်အေြကာင်း စကားစမလို ့ရှိေသး ဗျာ။အတွင်း ခန်းထဲက ထွက်လာတဲ့ အသံနဲ ့အတူလူကိုပါ ြမင်လိုက်ေရာ ကျေနာ်လည်း ဘာဆက်ေြပာရ မှန်း မသိေတာ့ပါဘူး။ ဟဲ ့။ ။သက်ခိုင် မင်းဘာလာလုပ်တာလဲ တဲ ့။။ ဟုတ်ပါ ့ဗျာ။ အဲဒါ ကျေနာ် ့ ဆရာမ ေဒါ်ြမသီတာ ပါပဲ။ ေအာ် ဆရာမ အိမ်ေထာင်ကျတာ ဗိုလ်မှူးတင်လှ နဲ ့ ကိုးလို ့ပါ ဆက်ေတွးမိပါေတာ့တယ်။ ဒီြမို ့မှာ ဗိုလ်မှူးတင်လှ ဖန်ေနတဲ ့ ဂွင်ေတာ်ေတာ် များ များကို ကျေနာ်ြကားခဲ့ြပီးပါ ြပီ။ကျေနာ်ရုတ်တရက် ဘာကိုမှ မယံုနိုင်ေလာက်ေအာင် ြဖစ်သွား ခဲ့ပါတယ်။။
ကျေနာ်က ခပ်ငူငူြဖစ်ေနတာကို ဆရာမရိပ်မိပံု ရတယ်။ စားပွဲေပါ်က ကျေနာ် လာဘ်ထိုးဘို ့ ယူ လာတဲ ့ ပစ္စည်း ေတွကို မျက်စိ လွှဲရင်း ။သူလည်း ခပ်ေလးေလး ခပ်ဆိုင်း ဆိုင်း အသံနဲ ့ ။။ သက်ခိုင်ေရ ့။ ဆရာမလို လူေတာင် စီးပွားေရးသမားေတွ လာလာပို ့တဲ ့ အရက်ပုလင်းတို ့။စီးကရက်တို ့ လက်ခံတတ်ေနြပီတဲ့။။။ ဗျာ။။
ကျေနာ် အလုပ်ကိစ္စကို သိပ်ေဇာင်းမေပးေတာ ့ ပဲ တတ်နိုင်သမျှ ကူညီဘို ့သာေြပာြပီး ြပန်ခဲ ့ ပါတယ်။။အဲဒီမိုင်ဒါေဈး စီမံကိန်းကိုလည်း ကျေနာ်လည်း ကျေနာ် ဆက်မလိုက်ေတာ့ ပါဘူး။ ေလာကြကီး မှာ ဘာေတွ ြဖစ်ကုန်ြပီလည်း ဗျာ။။
။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။
ဆရာအတတ်သင် က ေနာက်ထပ် ကျေနာ် ့ ဆရာတေယာက်ကိုလည်း အဲဒီနှစ်ေတွ ဝန်းကျင် မှာပဲ ကျေနာ်ေတွ ့ခဲ့ ပါေသးတယ်။ ပညာေရး သိပ္ပံ သင်ခဲ့တဲ ့ဆရာ ဦးြမင့်ေမာင် ပါ။
ဆယ်တန်း ေြဖထားတဲ ့ေကျာင်းသားေတွ အလိုက်ေကာင်းရင် အမှတ်တိုးလို ့ရတယ် ဆိုလို ့ မကင်းရာ မကင်းေြကာင်း မိတ်ေဆွ တေယာက်နဲ ့ ရန်ကုန်တက္ကသိုလ်ထဲ ကို ပါသွားတယ်။ သူ ့သားက ဆယ်တန်းေြဖထားတယ်ေလ။ ဒါနဲ ့အမှတ််ြခစ်တဲ ့ အဖွဲ ့ထဲ ကဆရာေတွနဲ ့ဝိုင်း ထိုင်မိေတာ ့ ။ ဒီတိုက်ပံု ခပ်နွမ်းနွမ်းနဲ ့ဆရာ။ကို ငါြမင်ဘူးပါတယ် လို ့စဉ်းစားလိုက်ေတာ ့။။ ဒါ ဆရာဦးြမင့်ေမာင်ပဲလို ့ ြပန်ေပါ်လာတယ် ဗျာ။ ေငွယူြပီး အမှတ်တိုးေပးတဲ ့ အထဲမှာ ဆရာ ပါမပါ ကျေနာ် မသိရိုး အမှန်ပါ။ ဒါေပမဲ ့ဗျာ။ ဒီလို အေြခအေန မျိုးမှာ ဒီေနရာမှာ ြပန်ေတွ ့ လိုက် ရတာကို ကျေနာ် စိတ်မေကာင်းဘူး။ ဆရာဟာ သိပ်ကျန်းမာေရးေကာင်းပံု လည်း မရဘူး။ ကျေနာ်ေတာ ့ စားေသာက်ဝိုင်းအတွက် ကျသင့်တာ စိုက်ရှင်းြပီး ကသိကေအာက်စိတ်နဲ ့ ြပန် လာခဲ့တယ် ။။ ေလာကြကီး မှာ ဘာေတွ ြဖစ်ကုန်ြပီလည်း ဗျာ။။
။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။
ေအာ်။။ ခင်ဗျားပါ ေရာစိတ်ညစ်ေနတဲ ့ ပံုပါလား။။ ေပျာ်စရာေန ့ရက်ေတွ ရှိပါေသးတယ် ဗျာ။ တေဆာင်တည်းေနတဲ ့ ကျေနာ့် သူငယ်ချင်း တိုက်ြကီး ချီုးထုပ် သန်းေအာင်တို ့။ ဦးသာစ တို ့ အေြကာင်း စဉ်းစားရင် ငယ်ဘဝက ြပံုးစရာေတွ လည်း အများြကီး ရှိပါရဲ ့။။ ဦးသာစက အသက်ေလးဆယ်ေကျာ် ဗျ။ခပ်တည်တည် ေနြပီး မျက်နှာေြပာင်တာ။ေမာင်မယ်သစ်လွင် တုန်းက နပန်းစံ ယိမ်းမှာ သူေခါင်းေဆာင်ေလ။ ခါးေတာင်း ေြမှာင်ေအာင်ကျိုက် ၊ တင်ပါးေြပာင်ြကီး နှစ်ဖက်မှာ သနပ်ခါး အကွက်ြကီး ကွက်ြပီး ပရိသတ် တေထာင်ေကျာ် ေရှ ့မှာကို မျက်နှာေြပာင်တာ။။ အသားကြဖူ၊ တင်ပါးကြဖူ နဲ ့ဗျာ။ေတာ်ေတာ် လည်း လိုက်ဖက်တဲ ့ ဇာတ်ရုပ်ဗျ။ သီချင်းထဲ က သာလှ နပန်းစံထက် ၊ အြပင်က သာစ ဖင်ပါးကွက် က ပိုြပီး ပရိသတ်ကို တအံုးအံုး ြဖစ်ေအာင် လုပ်ခဲ့တာ။သန်းေအာင် နဲ ့ဦးသာစ ဇာတ်လမ်း က တညတည်း ြဖစ်တဲ ့ ဇာတ်လမ်းတွဲ ဗျ။ခွဲ ေြပာလို ့မရဘူး။ဒီလိုဗျာ။
။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။
သန်းေအာင် ကကျေနာ်နဲ ့အသက်မတိမ်းမယိမ်း ဗျ။ သူလည်း ကေလးသာသာ ပဲရှိေသးတာ ။ အေမတခု သားတခု တဲ ့။ သူ ့အေမကလည်း သားကို ေတာ်ေတာ် ချစ်တယ် ထင်ပါရဲ ့။ သန်းေအာင်ဟာ သင်တန်းသားအြဖစ်သာ ေရာက်လာတယ်။ ကေလးစိတ် သိပ်မကုန် ချင် ေသးဘူး ။ ကျေနာ်နဲ ့စာရင် ေြပာပါတယ်။
တေန ့ညေန သူ အိပ်ယာထဲ ကေန ကျေနာ် ့ ကိုလှမ်းေခါ်တယ်။ ကိုသက်ခိုင် ကျေနာ်ေန မေကာင်းလို ့ဗျာတဲ့။ ကျေနာ်လည်း သူ ့ေဘးနားသွားြပီး ဘာလုပ်ေပးရမလဲ ကိုသန်းေအာင် ဆိုေတာ ့ ဆရာမကို ေခါ်ေပးပါတဲ ့။ သူ ေြပာတဲ ့ ဆရာမက သင်တန်းက ေဆးမှူး ဆရာမ ကိုေြပာေနတာ ဗျ။ေဒါ်ေဌးေဌးတဲ ့။ အသက်သံုးဆယ်ဝန်း ကျင်၊ အပျိုြကီး ။
ကျေနာ်က ေနပါဦး ကိုသန်းေအာင် ။ခင်ဗျား ေဆးေလးဘာေလး မေသာက်ဘူးလား ။ ေနမေကာင်းတာ ဘယ် နှစ်ရက် ရှိေနြပီလဲ ေမးေတာ ့။။ သံုးရက် ရှိြပီ။ ေကျာင်းေဆးခန်း ကိုသွားြပြပီးြပီတဲ့ ။ ေသွးလွန်တုတ်ေကွး ြဖစ်မှာ စိုးရိမ်ရတယ်လို ့ေြပာသတဲ့ ။ ေနာက် ဝမ်းသွားတဲ ့အခါ အေရာင်ကို သတိထား ြကည့်ပါလို ့မှာထား တာေြကာင် ့ ဆရာမကို သွားေခါ်ေပးပါတဲ ့။ သူ ့ ဝမ်းက အေရာင်ေြပာင်းေနြပီတဲ ့။ ြဖစ်တာက နည်းနည်း သူအကဲပိုေနတာ ကများေနတာ ကျေနာ်သိတယ်။ ဒါေပမဲ ့ ဗျာ။ မိေဝးဖေဝး လာေနရတဲ ့ သူေတွ အချင်းချင်းဆိုေတာ ့ ကိုယ်ချင်းစာ မိတာနဲ ့။။ ဒါဆို ခင်ဗျား ခဏေစာင် ့ ကျေနာ် သွားေခါ်ေပးမယ်ဆိုြပီး ဆရာမေဒါ်ေဌးေဌး အိမ် ဖက်ထွက်လာ တယ်။ အြပင်မှာ ေမှာင်စ ြပုေနြပီ ဗျ။ ဆရာမက အိမ်မှာ မရှိြပန်လို ့။ အမျိုးသမီးေဆာင် ဘက်လိုက်ေခါ် ရြပန်တယ်။ ေတွ ့ြပန်ေတာ့ ညဘက်မှာ အမျိုးသားေဆာင်ဘက်ကို သူ လိုက်လို ့မသင့်ေတာ်ဘူး ြဖစ်ြပန်ေရာ။။ ကျေနာ် ဘယ်လက်ေလျာ ့မလည်း ဆရာမရယ် ဆရာမကို ပဲအားကိုး စရာရှိတာ ။ အခုသန်းေအာင်က အိပ်ရာထဲက မထနိုင်လို ့ပါ ။ဘာညာ လုပ်ေတာ ့။အေဖာ်နှစ်ေယာက်နဲ ့ အတူ ြပန်ပို ့ပါ့မယ် ဆိုတဲ ့ ခံဝန်ချက်ေပးရတယ်။ သူလိုက် လာတယ်။
။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။
ကျေနာ်တို ့ချင်းတွင်းေဆာင်ကို ေရာက်ေတာ့ ညခုနှစ်နာရီခွဲ ေလာက်ေတာင် ရှိပါပေကာ ဗျာ။
သန်းေအာင်ကုတင်လည်း ေရာက်ေရာ သန်းေအာင်က လှဲေနရာကေန ထလာတယ်။ ဆရာမ က ဝမ်းအေရာင်ေြပာင်းတယ် ဆို၊ဘယ်လိုေနလို ့လဲ ဆိုေတာ ့၊ သန်းေအာင်က။။ ခဏေလး ဆရာမဆိုြပီး ကုတင်ေအာက်က အင်ဖက်နဲ ့ထုတ်ထားတဲ ့အထုတ် တထုတ်ကို ကုတင် ေြခရင်း ကေန ဆွဲ ယူလိုက်တယ်။ ကျေနာ် ကဆရာမကို ြပန်ပို ့ရမှာ ဆိုေတာ ့ေဘးက ရပ်ေစာင့်ေနတာ ဗျ။ သန်းေအာင်ဟာ သူ ့အထုတ်ကို သူ သတိနဲ ့ေြဖးေြဖးချင်း ြဖည်ေနတယ်။ အင်ဖက်နဲ ့အထပ် ထပ် ထုပ်ထားတာ ဗျ။အင်ဖက် ေလးငါးထပ်ေလာက် ခွာေနတာေတာ ့ကျေနာ်လည်းဘာများ ပါလိမ် ့ဆိုြပီး ေရှ ့တိုးြကည့်လိုက်တယ်။ ြဖည်လည်းြပီးေရာ။ သန်းေအာင် က ။။ ဆရာမ ြကည် ့ပါအံုး ဆိုြပီး ။ ြပတယ်။။ ဟ။ ဘာများြပသလဲ ဆရာမေကာ ကျေနာ်ေကာ ေသချာ ြကည့်လိုက်ေတာ ့ခပ်မဲမဲ ခပ်ညိုညို ေတွဗျ။ ေနာက်အနံ ့ထွက်လာတယ်။ ေတာ်ေတာ် ဆိုးတဲ့ ေကာင်ဗျာ။ ေတာ်ေတာ်လည်း ေစ့စပ်ပါရဲ ့။ အဲဒါ ဘာလည်း သိလား။ သူပါထားတဲ ့မစင်ကို သူ ေသချာထုပ်ထားတာ ဗျ။ တကယ့်ကို ချီးထုတ် ပါပဲ ဗျာ။။။
ဆရာမကလည်း နှာေခါင်း ခပ်ရှံု ့ရှံု ့နဲ ့ ေနာက်ဆုတ်လိုက်တယ်။ ကဲ။။ ကဲ ။။ ြပန်ထုပ်လိုက်ေတာ့ တဲ့။ ကျေနာ်က လည်း မေနနိုင်ဘူး။။သန်းေအာင်ရာ ။။အေရာင်ကို မှတ်ထားရင် ြပီးတာ ပဲ ကွာ။ မင်းလုပ်ပံုက ဆိုေတာ ့။သန်းေအာင်က ။။။ ကျေနာ် စကားနဲ ့ ေြပာရင် မေသချာမှာ စိုးလို ့ပါဗျာတဲ ့။ေညာင် နာနာ အသံနဲ ့။။ ညည်းေြပာေြပာေနတယ်။။
။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။
ေအးေပါ ့ ဗျာ။ အဲဒီ ချီးထုပ်က ကျေနာ် ေခါင်းေပါ်ေရာက်တာေပါ့ ဗျာ။ ဆရာမ။။ ခဏေလး ဆိုြပီး သန်းေအာင် အထုပ်ကို အြပင်ထုတ်လိုက်ရတယ်။ ေနဦးဗျာ။ အဲဒီအထုတ် သွားပစ်ေန တုန်း ဦးသာစ ကိုေတာ ့အေတွ ့သား ။ ပုဆိုးတထည် ပုခံုးေပါ်တင်လို ့။ အထုပ်က အေရးြကီးေန ေတာ ့၊သူ ့ကို ဆရာမေရာက်ေနတာ လည်းမေြပာမိဘူး။ ေြပာဘို ့လည်း မလို ဘူးေလ။ ဆိုင်မှ မဆိုင်တာ။ ဒါေပမဲ့ ဆိုင်တယ်ဗျာ။။ ေအာ်။။ ေမ ့ေနလို ့ အေဆာင် အြပင် ဖက် ကမီးေတွက ရှစ်နာရီ ဆိုအကုန်ပိတ်တယ် ဗျ။
သန်းေအာင် ရဲ ့အထုတ်ကို ရှင်းြပီး မယ် ြကံကာ ရှိေသး။ ဦးသာစ နိကက် ပေလး ကဆက်ြပန်ေရာ ဗျာ။ ဆရာမ ေဒါ်ေဌးေဌးက သန်းေအာင် ကိုလိုအပ်တဲ ့ေဆးေတွေပး ။မှာစရာ ရှိတာ မှာြပီး ြပန်ဘို ့လုပ်ေတာ ့ ကျေနာ်လည်းလိုက်ပို ့ရမှာမို ့ ကိုသိန်းြမင့်ကို အေဖာ်စပ် ရေသးတယ်။ ေနာက် အေဆာင်ေရှ ့မီးကို ဖွင့်အံုးမှ ဆိုြပီး မီးခလုပ် ေတွ ရှိတဲ ့ဖက်ကို သွားလိုက်တယ်။
ဆရာမ က ေရှ ့ကေန အေဆာင်ေအာက် ေမှာင်ထဲကို ဆင်းသွားတယ်။ ကျေနာ်လည်း မီး ဖွင့်လိုက်ေရာ။။ ချက်ချင်း ဆိုသလို ပါပဲ ဗျာ။ ေဒါ်ေဌးေဌး ဟာ အေဆာင်ေပါ်ကို ြပန်ေြပး တက်လာတယ်။ ေနာက်က ဦးသာစ အသံကိုလည်း ြကားေနရတယ်။ ေဟ့ေကာင်။ မီးဖွင် ့ တာ။ဘယ်ေကာင်လဲကွ။ မီးပိတ်ကွ။ မီးပိတ်တဲ့။
။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။
ကျေနာ်လည်း ဘာြဖစ်ပါလိမ် ့ဆိုြပီး မီးမပိတ်ေသးပဲ အေဆာင်ေအာက် က အသံလာတဲ ့ အုတ်ေရကန် ဘက်ကို လှမ်းြကည့်လိုက်တယ်။ ဦးသာစ ေပါ့ ဗျာ။ေရကန် အုတ်နံရံမှာ ေခါင်း ေလး ေဖာ်ြပီး ကျေနာ် ့ကို လှမ်းဆဲေနေလရဲ ့။ ေသချာေအာင် ထပ်ြကည့်လိုက်ေတာ ့ ။။။
လား။။လား။ ဦးသာစက လူလစ်ြပီ ဆိုြပီး ဂျပန်စတိုင် ေရချိုးေနတာ ကလား။။ဆရာမက အဆင်း ကျေနာ်က မီးအဖွင့် ဦးသာစ ဝတ်လစ်စလစ်နဲ ့ဆိုေတာ ့ ဆရာမ ြပန်ေြပးတက်လာ ခဲ ့တဲ ့အြဖစ်ေပါ့။။ဆဲသံေြကာင် ့ တေဆာင်လံုး ထွက်ြကည့်ေတာ ့ပိုဆိုးြပန်ေရာ။။ဇာတ်စင်ေပါ် တက်ြပသလို ြဖစ်ေတာ ့ တာေပါ ့ဗျာ။။
ဆရာမ ေဒါ်ေဌးေဌးလည်း အြပန်မှာ ဗျစ်ေတာက်ဗျစ်ေတာက်နဲ ့ဗျာ။ ကျမ မလာချင်ပါဘူး ေြပာလျက်နဲ ့ ။။ကိုသက်ခိုင် ဇွတ်ေခါ်လို ့တဲ့။။ကျေနာ် ဘက်လှည့်ရမ်းေတာ ့တာေပါ့ ။။
ညက အြဖစ်ဟာ သိပ်ေတာ ့ လူမသိလိုက်ဘူး။ ေနာက်ေန ့ သမိုင်း ဆရာမ ေဒါ်စုစုလှိုင် စာသင်ချိန်မှာ ထွန်းြမင့်ဆိုတဲ ့ေမာင် ေနှာက်လိုက်ခါမှ တေကျာင်းလံုး မသိသူမရှိ ြဖစ်ကုန် တာ ။ ။ဒီလိုေလ။။ ဆရာမက ။။ ဆရာမ ရှင်းြပတာ အားလံုး ရှင်းြကရဲ ့လား ဆိုေတာ ့ ထွန်း ြမင့်က ထေအာ်တယ်။ ဟုတ်ကဲ့။။ ရှင်းပါတယ် ခင်ဗျာ။ ဦးသာစ ေရချိုး သလို ပါပဲ ။ တဲ့။။
ေအးေပါ့ ဗျာ။ အတန်းထဲမှာတင် ဦးသာစ၊ ထြပီး ငါနဲ ့ကိုင်တုတ်ေတာ ့တာပဲ။ တေကျာင်းလံုးလည်း သိကုန် ေရာ ေပါ့ဗျာ။
။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။။
(ဆက်လက် ေရးသားပါဦးမည်။)

0 comments: